Зміст випуску № ІV (96), 2024
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96
СТАЛИЙ РОЗВИТОК І ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА
Верстяк Андрій, Верстяк Оксана
СТАЛИЙ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ ПІСЛЯВОЄННИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ: ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.01
Смачило Валентина, Калінський Євген
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.02
Бозуленко Олена, Чаплінський Юрій
РОЛЬ ТОРГІВЛІ У ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ПІСЛЯВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.03
УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
Королюк Юрій, Вдовічена Ольга
ЗАХИСТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПРОДУКТУ ГАЛУЗІ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ РИЗИКІВ І КРИЗОВИХ ЯВИЩ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.04
Кубіцький Сергій, Урсакій Юлія
РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ЛІДЕРСТВІ ПРИ УПРАВЛІННІ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.05
ФІНАНСИ ТА ОБЛІК
Manachynska Yulia, Hildebrant Kateryna, Firchuk-Lukasheva Maria
THE BANKING SYSTEM OF UKRAINE: THREATS AND CHALLENGES UNDER MARTIAL LAW CONDITIONS
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.06
Yevdoshchak Volodymyr, Maksymiuk Nataliya
STRATEGIES FOR IMPLEMENTING FINTECH SOLUTIONS IN PUBLIC FINANCE MANAGEMENT SYSTEMS
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.07
Дмитренко Тетяна
ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ВІРТУАЛЬНИХ АКТИВІВ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОПОДАТКУВАННЯ ЇХ ОБОРОТУ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.08
Skrypnyk Mykola, Hildebrant Kateryna
ACTUARIAL METHODS FOR CALCULATING INSURANCE TARIFFS IN THE CONTEXT OF FUTURE LOSS RESERVES
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.09
МЕНЕДЖМЕНТ І МАРКЕТИНГ
Долга Галина
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗМІНИ ЯК ЕЛЕМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.10
Кримська Анна
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У РОЗВИТКУ МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.11
Шимко Алла
ВПЛИВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ НА КУПІВЕЛЬНІ НАМІРИ СПОЖИВАЧІВ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.12
ТУРИЗМ І ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО
Багрій Конон, Вдовічена Ольга, Вдовічена Поліна
SWOT-АНАЛІЗ ПОТЕНЦІАЛУ ПІСЛЯВОЄННОГО РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.13
Євдокименко Валерій, Кельбя Стелла
ЕКОНОМІКО-ПРАВОВІ ЧИННИКИ ПІДНЕСЕННЯ РОЛІ РЕКРЕАЦІЇ У ФІНАНСОВІЙ СФЕРІ РЕГІОНУ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.14
Незвещук-Когут Тетяна
ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-4.96.15